2016. június 8., szerda

Ki is az idegesítő? I. rész

Mint minden hétköznap reggel fáradtan keltem ki az ágyból. Felöltöztem, reggeliztem és elindultam az iskolába. Mikor beértem mind leültünk a helyünkre. Megérkezett a tanár és kimentünk az udvarra. Kint nem csináltunk valami sok mindent csak telefonoztam. Egyszer csak egy olyan bejedzés került a szemem elé amit miután elolvastam sikítva rohantam és kerestem a barátnőmet. Mire megtaláltam teljesen kimerültem és ő csak kérdezgetten

- Mi van?

- Anita el sem fogod hinni mit olvastam - válaszoltam lihegve

- Mit? Na mond már?

- A BTS jön Magyarországra méghozzá nemsokára
- Tényleg vagy csak szopatsz?!
- Nem viccelek tényleg jönnek
- ÁÁÁÁ - sikítozott ő is, mint a hülye miután meg mutattam neki a bejedzést.
Sokan nem értették, miért sikítozunk mint két idióta. Még most is alig hisszük el, hogy megint láthatjuk őket, de sikerült megnyugodnunk és érthetően beszélgetni. Nem csináltunk semmi mást csak azt próbáltuk kinyomozni mikor is jönnek. Miután kiderítettük, hogy mikor jönnek elkezdtünk arról beszélgetni hogy mit csinálunk majd ha megérkeznek. Reménykedünk, hogy még a fellépés előtt találkozunk velük mert szívesen beszélgetnénk velük. Lassan telt el ez az egy hónap de végre itt van június 23 jönnek!! Olyan izgatottak vagyunk. Kimentünk eléjük a reptére de észre se vettek minket a nagy tömegben így hát inkább otthon vártuk meg őket. Mikor megérkeztek minden kiabáltunk, hogy ,annyeoooong'. Elkezdtünk beszélgetni. Elbeszéltünk egy csomó időt de nekik menniük kellet gyakorolni hisz három nap múlva fellépnek. Miután elmentek megpróbáltuk rábeszélni a nagybátyámat Misit, hogyha mennek vissza akkor nem e mehetnénk velük és Suga édesanyával. Nagyon nehezen de sikerült rábeszélnünk és mint mindig sikítoztunk mint két hülye. Nem lógtunk minden nap a nyakukon mert tudtuk, hogy sokat kell gyakorolniuk és kell nekik a magán tér. A koncertet az első sorból néztük végig és még mindig csodálkozunk hogy lehetnek ilyen ügyesek. Mikor vége lett a koncertnek hazamentünk láttuk rajtuk nagyon kimerültek és legszívesebben három napig aludnának, de sajnos nem lehet mivel holnap megyünk Koreába. Már nagyon izgulunk és kíváncsiak vagyunk, milyen lesz a BTS-el menni a reptérre a sok rajongó között. Felszálltunk a repülőre és izgultunk milyen lesz Koreában de féltünk egy kicsit a repülőn.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése